Då och nu...

Hadd tråkigt, så jag städade en gammal mapp. Hittade en massa foton på mig och min gamla bästis från när jag bodde i Danmark. Jag var typ 3-5 år då ^^ Aawww vi var så söta!


Naws!

Sen hittade jag en massa gamla brev från min gamla brevvän Olivia i Sverige, och hon hadd skrivi så söta saker att jag bara NaaW!!!
Sen hittade jag en massa brev från min bästis från dagis, som flyttade, och några brev från en annan vän som flyttade när jag var på tvåan (tror jag).
Och diverse brev från släktingar och andra vänner.
Nu undrar jag varför jag sparat dessa? :D Men, de är jättekul att läsa dem!

Livet var så mycket bättre då... Nu ba orkar jag inte med mitt liv. Jag vill flytta... Nu thx! Känner mig sjukt ensam och sku inte orka göra det... Och jag hatar läxor!!!


KOMMENTARER
Postat av: Jontte

NAAWS VA GULLIG BILD! HAN LIKNAR MIN KUSINS BARN SOM HETER AXEL!

2011-02-01 @ 20:22:48
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0