Dance

Ska nu iväg till dansen och kommer att vara där resten av kvällen. Har längtat så till träningarna och äntligen börjar dom! Okej, det där lät inte som jag tänkte mig att det skulle låta... Har inte haft nån paus, men det var en vecka sen sist jag dansade modern dans och hip hop, så har faktiskt längtat lite till timmarna :)
men men tänkte visa en lite bättre bild på håret som jag färgade/tonade på söndagen. Klagade ju tidigare på att jag inte fått nån bra bild, nå nu får ni se en wannabe artish bild: (men färgen är bra på bilden (Y))


Är alltså typ kopparrött/orange. Snyggt tycker jag :)

men nu blir det alltså dans :D,

KOMMENTARER
Postat av: Sofia&Isabella

Vi går också i dans, tycker det är jätte kul! :D

2011-02-10 @ 18:51:59
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0