Heejhejhejhej

xD

Jag är tillbaka, och lite hyperaktiv efter att ha äti fyra pizzabitar. Var helt megahungrig före och nu mår jag illa. Onödiginformation.com :D haha!!!

Har tillbringat 2 hela och 2 halva dagar inte tillsammans med min kusin i vasa, för hon gick och blev sjuk just precis när jag kom dit... Typiskt, har inte sett henne sen jullovet (?) och kommer kanske inte se henne igen förrän sommaren (?) och då kommer jag inte hinna träffa henne...

Sätter nu in lite bilder... :D


Bästa bilden på mig och Ina i bussen, vi ser båda ganska hemska ut, men den va så rolig att jag måste sätta den :D

Waiting for Anna&Hanna at the busstation :D

Tråkit waiting for A&H... Ina försöker imitera en postreklam, fast de ser ut som om hon typ skejtar i luften? :D

Jee, A&H arrived...

Ommöblering i Annas rum inför kvällen :D

"Lagar mat" aka dansar, sjunger, tar bilder (och lagar lite mat)

Jee jag var och shoppa i Vasa. Köper bara saker på rea nuförtiden, har blivit snål... (HM, Lindex, Lindex, bokhandel xD)

Nu, tv!


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0