New Hair (bildbomb)

Lite bilder på färgningsprocessen och reslutaten:


Hade färg baba i rötterna, så ja... spersexigt hår jag har -.-


Höhö, NÄSTAN cool bild :)



Mitt nya hår (dåligt ljus på bilden)


Vi hade ansiktsmasker också: Ea nån lermask och jag chokladmask. Min doftade sååå gott! ;)


Våra miner :D EXAKT likadana :P


Mitt hår före och efter. Tog bara en snabb bild så att man kan jämföra... Som ni ser är mitt hår mycket ljusare på högra efterbilden, men i verkligheten är det rödare. :)

Färgningen tog rätt länge, så vi hann inte fixa våra naglar som vi hade tänkt oss. Men är rätt nöjd med mitt eget hår, ser naturlig och snyggare ut. Och Eas hår blev superfint! Fast hon själv tycker det är för rött... (:O har ja aldrig sagt... [note av ea]) Jag skulle vilja ha hennes hår :)
Så detta var min söndag, skriver mer imorgon,

KOMMENTARER
Postat av: Jontte

Svar till ea: Hahah så sant så sant :D Man vet aldrig :D

2011-02-06 @ 19:34:07
URL: http://jontten.blogg.se/
Postat av: Jontte Is Da Better

Svar ti ina: Haha, nå den har redan hitta nästan helt tillbaka :D

2011-02-06 @ 19:34:56
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0