Släkt med en till...?

Sorry att jag inte bloggat på länge, har bara inte hunnit!

På lördag var jag till jontte och skrev på vår sk. uppsats, igår var vi till nagu och hälsade på nå typ släktingar och på kvällen skrev jag två koncept papper till uppsatsen. Men den är inte färdig ännu, och den ska in imo, så jag får tillbringa kvällen idag oxå med att skriva... :D

Jag har ju veta fast hur länge att jag är släkt med min ena kompis, Lexie, men igår tittade jag i släktböcker i nagu och såg att jag är (ganska nära dessutom) släkt med en annan av mina kompisar. Det är ganska coolt ^^ Ska berätta för henne när jag kommer ihåg och hur hon reagerar (:
Okej, men timmen börjar nu, hade bra!
ps. texten hoppar omkring när jag publicerar? :O vet inte hur dethär kommer se ut.... stärv...

KOMMENTARER
Postat av: julia

sv: tack , dsmm !:D

2011-02-14 @ 16:24:08
URL: http://juuliaafoto.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0