Sniff

Älskar min Sniff mugg, sååå snyggh :D Har använt den flitigt sen jag fick den, gillar färgen och motivet :) Är en mumin nörd dessutom, gillar allt som har med mumin att göra, och har faktiskt sökt sommarjobb till mumindalen :) Hoppas jag får jobbet!
Ja, jag vet att bilde är dålig, men orkade ta nån bättre bild så det blev denna :)

På tal om sommarjobb, förutom att jag sökt till mumindalen ska jag även delta i Åbo Stads jobblottning och fråga i vår närbutik om jag får komma dit. Behöver verkligen pengar (bla till språkresan) så vill verkligen få nått jobb! Fyller sexton på våren så har hoppeligen lite större chans att få jobb då?
Ska ni jobba på sommaren?



KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0