söndag :O

Åhå, dagen har farit helt jättesnabbt! Är ren typ mörkt ute...

Jaah, så imo åker jag, Ina och Jenny till Anna där hon och Hanna väntar ^^ (om jag har fattat allt rätt...)
Vi ska ta buss, och påväg ska vi typ köpa mat och hyra film eller nåt? :O Jenny ringde och flummade nåt. Om de ens var Jenny, hennes röst lät skitmysko!!! Kände inte igen den alls...
Blir säkert jättekul, vi brukar ha kul tillsammans allihop (:


Hanna, Ina, Rosa, (+nån random man?!? hahahahaha) Jenny och Anna på senaste trip till stockholm (:

Och sen far jag på tisdag direkt från Anna upp till österbotten, så kommer inte kunna blogga på några dagar...

Nu ska jag se lite på tv, sen i bastun, och sen packa inför Anna's och österbotten.
Kramizz ;D



Update: Jenny kommer tydligen inte. Eller? Alltså jag är helt lost med vad som händer nu, måste ringa ina och uppdatera....


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0