Today

Åååh, skolan har börjat igen, dislikeee! Men måndagar brukar vara chill, det var den här också som tur. Har haft en lugn start på skolveckan överlag, på morgonen sken även solen så jag tog lite bilder på mig själv i den fina solljuset :)



Har tittat mycket på stand up-shows på youtube idag, härligt att skratta åt alla roligheter ^^ Gillar bäst Sami Hedberg och André Wikström är också bra, båda från Finland då. Dom får mig alltid att skratta :D
Sami Hedberg pratar bara finska, men André Wikström är finlandssvensk så jag hittade ett klipp på youtube som jag tänkte dela med mig:




Men men. ska fortsätta skratta en stund och sen blir det desperate housewives, ha ni också en skön kväll,

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0