Uppdate Hemmifrån

Japp, jag hänger fortfarande hemma...

Har tvättat köksgolvet och båda badrummen. Jättekul. Men har iaf förtjänat min månadspeng + lite extra.
Är för tillfället totalt pank... Vet inte vad som hänt med mina pengar, har nån stulit dem månne? :P

Ska till Anna med hela gänget här nåndag, men minns inte vilken, ska texta henne och fråga (:
Och sen ska vi till Vasa och sporta med kusine(r)n(a). Simma och typ slalom. Synd då att jag fick traumor förra gången jag åkte i Vasa och vill aldrig mer åka. Inte där iaf...

Och sen måste jag hinna ha filmkväll med Ina. Så mycket att göra, så lite tid. Inte...
Ska fortsätta göra ingenting nu, ha en skön kväll (eller eftermiddag eller vad de nu är nu)


Såå jag idag!!!


KOMMENTARER
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Jag är 15 år jobbar som modell för en modellagentur i Stockholm och

är snart aktiv i ett nytt program på SVT1. FÖlj mig på modelluppdrag,

events och få en inblick av vem Viktor Frisk är.



& glöm inte bloglovin!

Kram Viktor

2011-02-19 @ 20:21:04
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: Danielkl.com

Ha så kul med Anna! ^^

2011-02-20 @ 10:10:11
URL: http://danielkl.com

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0