bad, åbo...

Invigningen igår var... tråkig lame!!!! Det var så mycke sämre än jag hadd förvänta mig, och att det var minus 15 grader och att jag inte hittade Ina, Haadi och Molly gjorde inte saken bättre... Hela saken var definitift inte värd 3 timmar i såna temperaturer!!!
Ringde typ tusen gånger molly för att höra var de va, 4 ggr hörde jag bara Haadi som sjöng muminsånger, 5 ggr sa molly att de stod vid ett staket (hela jvla stället var omringat av staket, ca 300 meter staket då alltså) sen när hon äntligen kläckte ur sig att de var närmare ån än vad jag var, var det ren så trångt att jag inte slapp någonstans... -.-

Sen var det lite svårt att slippa hem, vi och 20 000 personer till försökte rymmas in i en buss, så vi måste gå hela vägen tillbaka till satn OCKSÅ!!! Höll på att frysa ihjäl. Sen hemma gick vi i bastun och tinade upp <3 Sen sa pappa att den första som går ut och rullar sig i snön får 50€ den andra bara 5€. Så fråga jag om jag pårikit får 50€ om jag far och rullar mig i snön men han sänkte till 35 :((
Nåmen jag for nu ändå ut och rullade mig i snön och tjänade 35€ :DDD Hoppas ingen promenerare såg mig... Hahah kan se hur nån som är ute med hunden bara stirrar när jag springer ut, kastar handuken på bilen och dyker ner i en snödriva... :''DD

Åhå, långt inlägg blev det...

Btw, fyverkerierna var fina.... Inge annat...


Dålig start... :((


KOMMENTARER
Postat av: Mickan

Jobbigt att stå ute när det är minusgrader. brr



Ja, de blev goda. :)

2011-01-16 @ 14:05:04
URL: http://angel-like.com
Postat av: haadiih

phöhöh att jag sjöng hela tiden.. ja hade kallt :D

2011-01-18 @ 20:20:46

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0