Dagen efter...

... (eller, några timmar efter :D)
Jag är såååå trött. Vi sov ju inte ens så jättelite, var inte alls trött hos Hanna, men sen kom jag hem, läste lite och plötsligt håller jag på att somna -.- Känner mig heelt som en zombie :D

Hos Hanna lagade vi mat och åt, dansade, såg på tv och var på omegle i 3 timmar ^^ Vi pratade med en jättekul kille som bor i Lappeenranta (iiingen aning om hur de stavas...) Jag ska nu inte ge ut nå detaljer ;D >.<

Okej, ska chilla lite nu, sen ikväll kommer Glee <33333 Har rendan sett hela första säsongen, men har inte nå bättre att göra, och de är så bra, så jag kan väl se några avsnitt igen ^^


Stal en bild från google mwhahah :D

Kramizzz


(nytt år, ny "skylt") ;D

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0