Dålig uppdatering igen, förlååååt :/

Hade fullt upp HELA dagen igår, sen dag i skolan, dans, och resten av kvällen var det öppet hus i ett gymnasium jag ska söka till. Och när jag kommer hem sent på kvälle, har jag ännu läxor att göra och förhör att öva till. Dessutom gick torsdagen dåligt, allting sket sig och jag var supertrött. Är faktiskt ännu också. Har dans även idag, sen ska jag vila och gå tidigt och lägga mej, för vi har skola även imorgon! Det är öppet hus för alla föräldrar, vilket innebär att även vi måste vara i skolan -.-
Hoppas ni har haft det bättre än jag :)


KOMMENTARER
Postat av: Hanna

va de i Juhana Herttuan koulu som de va öppet hus? verka de bra?

2011-01-21 @ 14:49:06
Postat av: Jontten

SV:höhöhö joo ja har ;)



INVITENA! ;) ELLER MUUTEN JA TROR ALLA ANDRA GLÖMT OM TÄVLINGEN SÅ NI KAN GE DEN TILL MIG ;)

2011-01-21 @ 17:35:48
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0