Hemma

Dansen var inte bra, otroligt enkel. Och det tycker jag, så då är den lixom verkligen enkel...

Håller nu på att försöka skriva en CV för att söka sommarjobb. Sjukt svårt eller vadå?! Fick en kopia av nån mammas gamla. Den är lixom tre sidor lång... :O Men jag har inte fått nåra pris, varit anställd eller haft någon utbildning... Än... :P Så min blir väl lite kortare... Försökte hitta nåra exempel eller nåt på nätet, men hittade inget vettigt, nån som vet nån bra sida eller nåt? (:

Okej, den ska in i januari så jag får väl fortsätta nudå...


Sötaste bilder everh <3 :D


KOMMENTARER
Postat av: Jontten-

SVAR TI EA: Men de heter ju så:D O hoodie låter ännu fjantigare. o om jag skriver huppari fattar ingen :DDDDD så munkjacka va min ända utväg :D

2011-01-17 @ 21:34:23
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0