Me Myself and I

Tänkte berätta kort om veckan som gått (tror inte att nån brys sig egentligen, men har inge bättre att göra (: )
Var på måndagen med Ea till Arnolds och stan. Kul att bara prata och umgås <3
Tisdagen skrev jag biologiprov, som gick superbra med tanke på att jag läst bara dagen före :D, var på spanskan (var heeelt ute)

Onsdagen tog jag det lugnt, om jag minns rätt ^^, och gjorde ingenting speciellt :)
Torsdagen spenderade jag med Molly och Ea med att planera skolans hejarklack, senare drog vi till cafe Brahe och pratade en massa allt möjligt ;)
På fredagen myste jag med mig själv och slappade :) Var så trött så orkade inte riktigt göra nåt annat :P

Städade på lördagen och gick på kvällen på kultuhuvudstadsinvigningen.
Så här har min vecka varit. Inte så spännande eller hur? :) Men tycker att man inte alltid behöver springa omkring, kommer ändå att få det rätt stressigt snart, så varför inte njuta av att inte behöva göra nåt medan man kan?


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0