Mitt Hopplöst Normala Liv



Mitt Hopplöst Normala Liv av Joanna Nadin

Okej, först; vem tycker titeln låter lockande? Vem känner att du absolut vill läsa boken? Inte jag i alla fall...

Och boken lever upp till titeln, den handlar om en flicka (minns inte ens hennes namn) som har ett alldeles normalt, tråkigt liv. Vill jag läsa sånt läser jag min dagbok... Eller en blogg ;) Nån har missat pointen med böcker här! Böcker läser man (jag) för att det händer nåt i dem! Nåt som du saknar i ditt liv, eller något som absolut inte får hända, men som är "kul" att läsa om...

I denhär boken händer inget! Läste halva, sedan orkade jag inte mer, och hoppade till slutet... Där hände något lite... En rent ut sagt tråkig bok. Rekommenderar inte, om du inte har sömnproblem. ;D


KOMMENTARER
Postat av: Jontten

Ja sku kanske borda läsa den. så sku ja somna.



SV: Neij skit dålig ju ;)



INVITENA! :D

2011-01-26 @ 16:11:52
URL: http://jontten.blogg.se/
Postat av: haadii

haha, för dom me sömnproblem hihih.. int för mig då :P

Ha du köpt boken själv el ha du fått den?

2011-01-26 @ 16:33:37

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0