Tbx!

Kom hem från stockholm typ 7 i morse. Det var helt jättekiva, utom att sova, och stiga upp. Sova för att det var en massa oljud överallt hela tiden, och Molly, Ina och jag bara vaknade hela tiden och flummade! Jag minns typ inget , men vi var vakna ganska mycket och ba... mumlade... typ. Och vakna, för att jaa.. klockan var typ 6?
Dessutom gungade det sjukt mycket påväg hem, så vi blev alla illamående och jag spydde nästan... Man kunde inte sitta eller stå, man bara måste ligga ner för att inte börja må ännu sämre... Men efter en stund sluatde det gunga (:
Har inte så mycket bilder, tog jätttemånga med Inas kamera, så jag ska få dem av henne sen. Men tänkte visa några, främst vad jag köpte då, inte så mycket, hittade inget snyggt, mest pga att det var proppfullt i alla butiker...


Sjukt billigt snyggt iPod-skal (mollys gröna iPod tuch skal under min :D)


Snygg, varm, billig huppari (: (orkar inte ta bättre bild)


Blodstillande vadd till mitt alltid närvarande näsblod (typ, blöder näsblod sjukt ofta....)


Frida vinterspecial ;P


Gooodiss <333

Sätter mer bilder senare... :D


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0