blööhh

Tittar lite halft på stolthet och fördom-filmen, fatta att jag har sett i 15 minuter, och kommit lika långt i handlingen som efter att jag läst i tre timmar -.-
Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska se filmen före jag läser boken, och på såsätt förstöra "överraskningarna" så hela boken blir ännu lite tråkigare, eller först se filmen, hoppeligen bli intresserad och sedan ha lättare att läsa boken... Hmm... :D
Jag kunde ju se filmen och sen säga att jojo, jag har nog läst boken, men jag gör inte sånt (: Känns som en förolämpning mot boken. Och mig själv.  Och läraren. Så jag har nog skäl :DDD

Ska förtsätta med filmen eller boken nu, har fortfarande inte bestämt mig. Dessutom känns det så wierd med keira knightley i huvudrollen, för mig kommer hon nog alltid höra hemma i pirates of the caribbean xD Har sett de filmerna en gång för mycket tror jag... :P

Okej, sorry för romanlängd, men undviker att behöva fortsätta :( Nu, tillbaka till 1800-talets england! Hade bra!




KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0