Monday

Idag efter skolan hadd vi ett halvsatsat hejarklacksmöte. Ellika försökte lära oss lite moves och ramsor. Eftersom min kordination är ungefär -10 gick det inte så bra för mig. Men de andra klarade väl sig okej.

Sen for jag och Ina och köpte ett par jeans till henne. Jättewierd när dendär ena expediten envisades med att försöka prata svenska med oss! :O Det lät lite.. hackigt xD Och hondär andra lämnade oss inte ifred! Så är det när man är van med finska butiker och "dålig" betjäning!

Sen for vi till coffee house och chillade och rev oss i håret(bildligt) pga en servitör som vi båda kände igen, men vi kunde bara inte komma på var vi sett han! Han undrade kanske när jag hela tiden stirrade fundersamt på honom? :D

Nu är jag hemma och har läst min moddabok så långt som jag borde. Yess, time for Angry Birds och lite Stolthet och Fördom tv-serie ^^

Spanskaläxan var sjukt wierd!!


Gammal bild från coffee house, jättesöt!! <3


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0