Piiloblondi :D

Jag tror inte jag behöver skida, men jag måste baka fastlagsbullar ist -.- Hatar att baka, det är så tråkigt och jag blir alltid helt illamående av dofterna...

Måste komma ihåg att fortsätta min blogglista senare, orkar inte just nu... Kommer endå inte göra nåt vettigt idag.

Jag kom ihåg en sak jag och ina diskuterade nångång:

*sitter i långfärdsbuss påväg till Anna*
Jag-
"Hei Ina är det där ett typ träsk eller kärr eller nåt?" *pekar*
Ina- "Öhh..."
Jag- "Näää, det är det nog inte, det syns på... Vad heter det nu igen, sånadär gröna saker som växer?"
Ina- Växter....?
Jag- Just det ja!

Trög eller vad? :D

Grön [x] växer [x] =VÄXT :DDD

Jätteonödigt inlägg, men har lite tråkigt :P


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0